1. Úvodní ustanovení
Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací služeb zakoupených prostřednictvím platformy www.rehub.cz.
Správcem je ProfiHUB s.r.o., IČO 21744874, Na Lánech 764, Litomyšl-Město, 570 01 Litomyšl.
2. Předmět reklamace
Reklamaci lze uplatnit v případě:
- nefunkčního kontaktu (neexistující telefonní číslo, neplatný e-mail),
- technické chyby při přenosu údajů.
3. Postup reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit písemně na e-mail: fakturace@rehub.cz.
Uživatel musí uvést:
- své identifikační údaje,
- číslo a datum objednávky,
- specifikaci vadného leadu.
4. Lhůty a řešení
Reklamaci je nutné podat do 7 kalendářních dnů od zakoupení.
Poskytovatel rozhodne o reklamaci do 14 pracovních dnů od jejího přijetí.
V případě oprávněné reklamace bude Uživatelovi nabídnut jiný lead nebo vrácena poměrná část kupní ceny.