Reklamační řád

1. Úvodní ustanovení

Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací služeb zakoupených prostřednictvím platformy www.rehub.cz.
Správcem je ProfiHUB s.r.o., IČO 21744874, Na Lánech 764, Litomyšl-Město, 570 01 Litomyšl.

2. Předmět reklamace

Reklamaci lze uplatnit v případě:

  • nefunkčního kontaktu (neexistující telefonní číslo, neplatný e-mail),
  • technické chyby při přenosu údajů.

3. Postup reklamace

Reklamaci je třeba uplatnit písemně na e-mail: fakturace@rehub.cz.
Uživatel musí uvést:

  • své identifikační údaje,
  • číslo a datum objednávky,
  • specifikaci vadného leadu.

4. Lhůty a řešení

Reklamaci je nutné podat do 7 kalendářních dnů od zakoupení.
Poskytovatel rozhodne o reklamaci do 14 pracovních dnů od jejího přijetí.
V případě oprávněné reklamace bude Uživatelovi nabídnut jiný lead nebo vrácena poměrná část kupní ceny.